ul. Stefana Batorego 3/21

32-332 Pruszków

8:00 - 17:00

Od poniedziałku do piątku

+48 6084439991

info@nei.com.pl

Funkcjonalny upominek reklamowy – brelok do kluczy

17 Lis

Funkcjonalny upominek reklamowy – brelok do kluczy

Breloki reklamowe to funkcjonalne gadżety, które sprawiają, że logo danej firmy czy produktu jest obecne z jego użytkownikiem na co dzień. Wiele osób chcąc np. uporządkować wszelkie klucze, które posiada, wybiera właśnie breloki. Jeszcze inne osoby korzystają np. ze smyczy, na których zresztą również można nadrukować dowolne logo. Jest to ciekawa forma reklamy, bo daje korzyści nie tylko reklamodawcy, ale też użytkownikowi poprzez swoją funkcjonalność. Jeżeli brelok czy smycz jest dobrze wykonana, trwała, to zarówno posłuży człowiekowi przez długie lata, jak i obecna na materiale reklama będzie widoczna przez dłuższy czas. Być może niektórzy z nas byli świadkami lub uczestnikami rozmów typu: “o, jaki ładny brelok, a co jest na nim napisane, skąd go masz?”. 

Obecnie możemy się spotkać z brelokami reklamowymi wykonanymi z różnych materiałów, w różnych formach. Rozwój technologiczny daje nam coraz więcej możliwości i wiele zależy od kreatywności producentów, choć także od zasobności portfela zamawiających. 

Jeżeli chodzi o materiały, z których wykonuje się takie breloki, to możemy się spotkać z m. in. plastikowymi, metalowymi czy skórzanymi. Te pierwsze są tanie w produkcji. Metalowe breloki są jednak bardziej trwałe i eleganckie, znacznie większe są też szanse, że logo firmy nie zniknie szybko z breloka w wyniku jego użytkowania. Lepsza jakość jednak zawsze musi oznaczać wyższą cenę. Do najbardziej eleganckich, luksusowych zalicza się breloki skórzane.

Współczesne technologie dają możliwość wyprodukowania breloków we w zasadzie dowolnym kształcie, jak również takich z dołączoną do nich np. maskotką, otwieraczem do butelek, latarką, czy żetonem, którego można użyć w wózku sklepowym. Granicą jest kreatywność producenta z jednej strony i odbiorcy z drugiej. Często wygląd breloka dostosowuje się po prostu do dziedziny, jaką zajmuje się reklamowana poprzez niego firma czy produkt. Wobec tego nie będzie nic dziwnego, jeżeli np. brelok reklamujący jakąś markę piwa będzie miał dołączony otwieracz do butelek.