ul. Stefana Batorego 3/21

32-332 Pruszków

8:00 - 17:00

Od poniedziałku do piątku

+48 6084439991

info@nei.com.pl

Podstawowe najlepsze praktyki dotyczące sukcesu w marketingu e-mailowym

7 lut

Podstawowe najlepsze praktyki dotyczące sukcesu w marketingu e-mailowym

Istnieje wiele technik marketingowych, które firmy mogą wykorzystać, aby dotrzeć do swojej bazy klientów lub pozyskać nowych potencjalnych klientów do swojej bazy.

Marketing w mediach społecznościowych, marketing afiliacyjny i marketing internetowy to tylko niektóre z nich. Ciekawą techniką marketingową, na którą warto zwrócić uwagę, jest e-mail marketing, o którym więcej dowiesz się w tym artykule.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać. Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po anulowaniu subskrypcji spowoduje negatywne wrażenie na odbiorcach, szkodząc wszelkim przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o anulowanie subskrypcji od razu.Zaoferuj swoim odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony przez e-mail. Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje. Cztery do sześciu odcinków powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić Ci szereg korzyści, takich jak ulepszanie witryny, zdobywanie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. Podstawowe najlepsze praktyki dotyczące sukcesu w marketingu e-mailowym

W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu.

Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Twórz własne niestandardowe szablony. Unikaj wysyłania ogólnych e-maili, bądź kreatywny z nimi. Postaraj się, aby Twoje wiadomości odzwierciedlały aspekty marki Twojej firmy, takie jak palety kolorów i czcionki. Jeśli dołączasz jakiekolwiek obrazy, pamiętaj o dołączeniu linku do wersji tekstowej, aby osoby z wyłączonymi obrazami mogły czytać Twoje wiadomości.Automatycznie anuluj subskrypcję klientów, którzy nie odpowiadają na Twoje materiały marketingowe po określonej liczbie e-maili. Jeśli Twoi klienci nie odpowiadają już na Twoje e-maile, najprawdopodobniej stracili zainteresowanie Twoim biuletynem, ale nie są jeszcze wystarczająco zirytowani, by zrezygnować z subskrypcji. Rezygnując z ich subskrypcji, unikasz generowania złych uczuć, które mogłyby zaszkodzić Twojej firmie.W swojej kampanii e-mail marketingowej postaraj się nadać każdej wiadomości osobisty ton. Klienci znacznie częściej reagują pozytywnie na e-maile, które są osobiste i nie są nijakie. Twoi klienci będą o wiele bardziej pod wrażeniem, jeśli ważna osoba, taka jak twój prezes lub inny wysoki rangą dyrektor, wyśle ​​wiadomość.Może się okazać, że dobrym pomysłem jest poświęcenie niewielkiej części każdego wysłanego e-maila marketingowego na krótkie sprawdzenie, czego mogą od Ciebie oczekiwać Twoi subskrybenci. Pokazując, że masz plan na e-maile i się go trzymasz, możesz wzbudzić zaufanie czytelników i sprawić, że mniej się znudzą wiadomościami.Jeśli kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, spróbuj wysłać komunikat prasowy dotyczący Twojej firmy. Dołącz do wiadomości oświadczenie, które zachęca klientów do zarejestrowania się pod poniższym linkiem. Końcowy PS może im powiedzieć, aby przejrzeli wszystkie przykłady pod linkiem podanym w e-mailu.Jak wiesz, istnieje wiele różnych technik marketingowych, których firmy używają do interakcji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wśród nich jest marketing w mediach społecznościowych, marketing internetowy i oczywiście marketing e-mailowy.Po zapoznaniu się z informacjami przedstawionymi w tym artykule powinieneś teraz dowiedzieć się więcej o e-mail marketingu i jak z niego korzystać.