ul. Stefana Batorego 3/21

32-332 Pruszków

8:00 - 17:00

Od poniedziałku do piątku

+48 6084439991

info@nei.com.pl

Jak wykorzystać potencjał płatnych reklam?

18 Gru

Jak wykorzystać potencjał płatnych reklam?

Kiedy chcemy rozpocząć skuteczną kampanie marketingową w sieci, wówczas będziemy musieli dobrać właściwe słowa kluczowe.

W Google dostępne jest narzędzie propozycji słów kluczowych wpisujesz frazy, które Twoim zdaniem szukają Twoi potencjalni klienci, a Google podpowiada Ci inne podobne, trafne frazy. Google poinformuje również, jak często ludzie wyszukują te wyrażenia, jak konkurencyjne są słowa kluczowe w Ads i ile będzie kosztować reklamowanie każdego słowa kluczowego. Wszystkie te informacje pomogą Ci określić, których słów kluczowych chcesz użyć w swojej pierwszej kampanii. Przed rozpoczęciem korzystania z narzędzia upewnij się, że ustawione są opcje zaawansowane. Trzeba naturalnie określić naszą lokalizację, dla danego kraju. Jak wykorzystać potencjał płatnych reklam?

W zależności od trudności fraz będziemy mieli inne stawki w przypadku fraz związanych z finansami będziemy musieli zapłacić więcej, niż w przypadku karmy dla rybek akwariowych.

Wszystko zależy od konkurencyjności, trzeba także dokładnie określić jaki budżet będziemy chcieli przeznaczyć na nasze działania reklamowe. Jeśli chcesz odnieść sukces w korzystaniu z tej platformy reklamowej, musisz użyć narzędzi do badania słów kluczowych, takich jak Planer słów kluczowych Google, aby znaleźć trafne i popularne słowa kluczowe dla Twojej branży. Następnie musisz przetestować i zoptymalizować swoją kampanię, grupy reklam, słowa kluczowe, odbiorców, reklamy. Uważa się, że Google Ads jest niezwykle skuteczny dla wszelkiego rodzaju firm, ale wymaga testów i optymalizacji. Zatem warto jest testować różne słowa i sprawdzać statystyki wejść i dokonania akcji na naszej stronie. W przypadku sklepu internetowego będzie to przykładowo zakup danego towaru. Kiedy rozpoczniemy naszą przygodę z płatnymi reklamami wówczas pomocny może okazać się Google ADS poradnik. Znajdziemy w nim wiele interesujących wskazówek dotyczących rozpoczęcia pierwszej kampanii reklamowej. Dowiemy jak poruszać się po panelu, jak ustawiać słowa kluczowe i w jaki sposób odczytywać statystyki.