ul. Stefana Batorego 3/21

32-332 Pruszków

8:00 - 17:00

Od poniedziałku do piątku

+48 6084439991

info@nei.com.pl

Jak docierać do klientów za pomocą social media

13 Lis

Jak docierać do klientów za pomocą social media

Kiedy reklamujemy nasz biznes za pomocą mediów społecznościowych z pewnością będziemy chcieli trafiać do jak największej liczby odbiorców.

Warto przy tym pamiętać że musimy trafić do określonej grupy odbiorców. Jeżeli przykładowo oferujemy części samochodowe, będziemy chcieli reklamować się na grupach fanów motoryzacji. Zbyt ogólny zasięg reklamy nie zawsze przynosi odpowiednie rezultaty. Należy pamiętać że przykładowo reklamy Facebook są odpłatne, zatem od tego jak je skonfigurujemy będą zależały nasze wydatki. Upewnij się, że obecni zadowoleni klienci śledzą nasze media społecznościowe. Aktualizacje produktów, nowe treści i informacje branżowe są cenne dla klientów. Osoby, które natkną się na treści, które im się spodobają mogą je subskrybować. Aby marketing w mediach społecznościowych odniósł sukces, firmy muszą znaleźć sposoby na zwiększenie zaangażowania obserwujących. Jak docierać do klientów za pomocą social media

Dobrym pomysłem będzie przykładowo organizowanie różnego rodzaju konkursów z nagrodami.

Z pewnością możliwość wygrania atrakcyjnej nagrody przyciągnie na naszą stronę wielu użytkowników. W zależności od celów, umieszczaj linki w swoich postach, dzięki temu potencjalni klienci będą mogli przechodzi c bezpośrednio na nasze strony. Przykładowo sklep internetowy może umieszczać opisy swoich produktów, a dzięki linkowi klient będzie mógł przejść do sklepu i dokonać zakupu. Jest to szczególnie ważne aby klient widział jaka akcję ma wykonać w zależności od sytuacji. Bardzo dobrym pomysłem będzie informowanie naszych klientów o różnego rodzaju promocjach w naszym sklepie. Nasze konto w mediach społecznościowych może być także miejscem do umieszczania kuponów rabatowych, co zachęci wiele osób do subskrybowania. Można także umieszczać newsy na temat nowych towarów i premier w naszym sklepie. Jeżeli nie posiadamy odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu tego typu kampanii reklamowych, możemy skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy zajmą się wszystkimi aspektami. Warto zapoznać się z ofertą https://socialmedia.biz.pl/.