ul. Stefana Batorego 3/21

32-332 Pruszków

8:00 - 17:00

Od poniedziałku do piątku

+48 6084439991

info@nei.com.pl

Z jakich gadżetów reklamowych korzystają firmy?

30 Paź

Z jakich gadżetów reklamowych korzystają firmy?

Obecnie odchodzą od standardów przy wyborze artykułów promocyjnych, obecnie coraz częściej wybierane są gadżety elektroniczne, a dużą popularnością cieszą się pamięci USB.

Niezależnie od tego, czy są umieszczone w widocznym miejscu, czy leżą w szufladzie wiele osób ma w domu różne gadżety reklamowe. Chodzi o długopisy, notesy, pendrive’y, zapalniczki lub skarbonki. Artykuł promocyjny to towar rozdawany przez firmy, który ma najczęściej niewielką wartość, aby przyciągnąć uwagę. Szczególnie jeśli chodzi o internetowy model biznesowy lub usługę, szczególnie ważne jest używanie dotykowych pomocy sprzedażowych. Sensem i celem artykułu promocyjnego jest zatem wzbudzenie potrzeby u klienta lub wyjaśnienie pomysłu biznesowego firmy. Klasycznym tego przykładem jest skarbonka od banku. Istnieje duży wybór artykułów promocyjnych w zależności od grupy docelowej, przedziału cenowego i okazji. Z jakich gadżetów reklamowych korzystają firmy?

Ceny artykułów promocyjnych różnią się oczywiście w zależności od dostawcy, jakości i ilości.

Ogólnie im większa liczba sztuk, tym większy rabat ilościowy. Dlatego też warto zapytać o ceny różnych dostawców artykułów reklamowych. W erze cyfrowej marketing online wydaje się być dla wielu firm jedynym właściwym sposobem dotarcia do klientów i zwrócenia na nich uwagi. Na pierwszy rzut oka inne kanały marketingowe wydają się zbędne, ponieważ zasięg, jaki oferuje sieć, jest nieporównywalnie większy. Można umieszczać reklamy dla określonych grup docelowych, a drobne przypomnienia o ostatniej wizycie w sklepie są wysyłane do wielu klientów pocztą elektroniczną. Jednak nadal dużym zainteresowaniem cieszą się tradycyjne artykuły promocyjne, które są wykorzystywane jako narzędzie marketingowe od pół wieku. Mogą być to przykładowo rożnego rodzaju długopisy często jednorazowe, dzięki którym będziemy mogli docierać do szerokiej rzeszy odbiorców. Oczywiście na długopisie nie zmieści się dużo tekstu, jednak będziemy mogli umieścić na nim podstawowe dane naszej firmy, takie jak adres, czy numer telefonu i adres strony internetowej. Oczywiście gadżety reklamowe nie ograniczają się jedynie do długopisów, bardzo popularne buły kiedyś smycze reklamowe, oraz otwieracze.